.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شمال کشور، درصدر استان های مهمان پذیر
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گفت: مناطق شمالی کشور، بیشترین تعداد مسافران نوروزی را جذب کرده است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گفت: مناطق شمالی کشور، بیشترین تعداد مسافران نوروزی را جذب کرده است.


شهباز یزدانی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر افزود: با توجه به این که تعطیلات نوروزی امسال نسبت به سال گذشته دو روز زودتر آغاز شده، میزان مسافران نوروزی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، افزایش قابل توجهی داشته است.

وی با بیان این که آمار دقیق و مقایسه ای مسافران نوروزی، به زودی و پس از بررسی همه جانبه اعلام می شود، افزود: آمارهای اولیه تعداد مسافران نوروزی در آستانه تحویل سال1390، نشان از افزایش20درصدی مسافران دارد.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی اضافه کرد: بر اساس اعلام ستادهای تسهیلات نوروزی استان های مختلف کشور، پس از استان های شمالی کشور، استان های خراسان رضوی، فارس و اصفهان به ترتیب بیشترین تعداد مسافران نوروزی را جذب کرده است.

یزدانی گفت: امسال با برنامه ریزی منسجم، نظارت دقیقی بر مکان های ارایه خدمات به گردشگران و مسافران نوروزی اعمال و با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.

وی افزود: همه مراکز و اماکن ارایه خدمات به گردشگران موظفند براساس نرخ های مصوب و براساس استانداردهای اعلام شده به گرشگران خدماتش ارایه کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.652 seconds.